Kjøps og bestillingsvilkår
Turar og opplevingar
Sylvringen AS. Org nr. 917 323 534
Vilkåra gjeld avtalar inngått mellom Sylvringen as og våre gjester. Avtalen gjeld kjøp av våre produkt og tenester.
Sylvringens ansvar.
Sylvringen as, Org nr. 917 323 534 er ansvarleg for alle transaksjonar som går gjennom vår nettside. Vår samarbeidspartnar Nets er ansvarleg for at kredittkortnummer og -kodar vert handterte på ein trygg måte i samsvar med krava som er definert i Payment Card Industry Data Security Standard (PCI DSS)
Sylvringen as er berre ansvarleg for produktet som er skildra, og for at gjesten får det hen har krav på i samsvar med avtalen. Ansvaret for dei oppgåvene som skal gjennomførst av underleverandør står underleverandørane sjølve for. Alle kundedata vert oppbevart etter norsk lov, og ingen personlege data vil bli selde vidare til ein tredjepart.
Skriftleg stadfesting og andre nødvendige dokument for bestillinga vert sende til gjesten.
Underleverandørar
Vi er ansvarleg for at våre underleverandørar får betalt og leverer sin del av våre produkt. Underleverandørane er sjølve ansvarlege for sin del av produktet, inkludert nødvendige forsikringar, løyver mm for å holde gjeldande lover og reglar.
Bindande reservasjon
Ein reservasjon er bindande så snart eit bestillingsnummer er tildelt og betalinga er fullførd. Det er gjesten sitt ansvar å kontrollera at produkt, dato, tid og anna som er vesentleg for bestillinga er rett.
Betaling
Produktet skal vera betalt og stadfesting skal takast med og visast før start på turen. Våre prisar er inkl. mva. All betaling i norske kroner.
Avbestilling
Gjesten kan avbestilla produktet som er bestilt inntil 48 timar før turstart. Heile kjøpsbeløpet vil då verta refundert. Ein eventuell refusjon vil skje til kredittkortet som vart brukt ved bestilling. Ved avbestilling mindre enn 48 timar før turstart, eller ved manglande frammøte til turstart vil ikkje kjøpesummen bli refundert.
Bestillingsendringar må skje innan kl. 16.00 dagen før avreise, med forbehold om ledig kapasitet.
Tap og skade
Sylvringen as har ikkje ansvar ved sjukdom, tap eller skade på reisegods, ulukke, erstatningsansvar og liknande. Vi tilrår alle våre kundar om sjølv å sørgje for gode reiseforsikringavtalar før reisa.
Gjesten sine forpliktingar
Gjesten pliktar å følgje ordensreglar, tilrådingar og bestemmelsar som gjeld for turen/opplevinga. Gjesten står fullt ansvarleg for eventuelle skadar han måtte påføre Sylvringen as, våre underleverandørar eller tredjepart.
Kva om noko går gale?
Eventuelle feil/manglar skal straks meldast til den ansvarlege parten på staden, slik at feilen eller mangelen kan rettast snarast mogeleg. Dersom du har unnlete å gi høve til å retta opp eventuelle manglar, kan du i ettertid ikkje krevja kompensasjon.
Force Majeure/ forbehold.
Sylvringen as tek ikkje ansvar for konsekvensane av dårleg ver, stengde vegar eller andre forhold som ligg utafor selskapet sin kontroll. Sylvringen as har rett til å kansellera bestillingar i slike høve. Ved kansellering på bakgrunn av Force Majeur vil gjestene ikkje ha rett på refusjon
Nettbutikk
Sendingsvilkår
1. Leveringsområde
Vi leverer varer til heile Noreg. For levering til Svalbard eller utlandet må kunden ta kontakt med kundeservice før bestilling.
2. Leveringstid
Normal leveringstid er 2–7 verkedagar, med mindre anna er oppgitt på produktsida eller i ordrebekreftinga.
Ved høgtider, kampanjar eller uforutsette hendingar kan leveringstida vere lengre.
3. Fraktmetodar
Vi nyttar anerkjende transportørar som:
- Posten / Bring
- PostNord
- Helthjem
- Andre lokale transportørar
Val av fraktmetode blir vist i kassa før betaling.
4. Fraktkostnader
Fraktkostnader blir oppgitt i kassa før bestilling og er avhengig av:
- vekt og storleik på pakken
- vald fraktmetode
- leveringsadresse
- Personar med lokalt postnummer kan få hente pakkar vederlagsfritt ved bestilling, skriv inn ditt postnummer for å sjå om du får det som eit alternativ.
Eventuell gratis frakt ved kjøp over eit visst beløp blir oppgitt på nettsida.
5. Sending og ansvar
Risikoen for varen går over til kunden når varen er levert i samsvar med avtalt leveringsmåte.
Dersom pakken blir levert til hentestad, er kunden ansvarleg for å hente pakken innan fristen.
6. Uavhenta pakker
Pakkar som ikkje blir henta innan fristen og blir returnerte til oss, blir belasta kunden for:
- frakt tur/retur
- handteringskostnader
Dette blir trekt frå eventuell refusjon.
7. Skade under transport
Dersom pakken er synleg skadd ved mottak, må kunden:
- melde frå til transportør ved utlevering
- kontakte kundeservice så snart som mogleg
Skadar som ikkje blir meldt innan rimeleg tid kan føre til at erstatning fell bort.
8. Feil adresse
Kunden er ansvarleg for å oppgi korrekt leveringsadresse.
Ved feil adresse kan ekstra kostnader og forseinkingar oppstå, som kunden må dekke.
9. Del-levering
Ved bestilling av fleire varer kan sendinga bli delt i fleire leveransar utan ekstra kostnad for kunden.
10. Force majeure
Ved hendingar utanfor vår kontroll (t.d. streik, ekstremvêr, pandemiar eller transportstans) kan leveringstida bli forlenga utan erstatningsansvar.
Returspesifikasjonar for nettbutikk (Noreg)
1. Angrerett
Kundar har 14 dagars angrerett i tråd med angrerettlova. Fristen gjeld frå den dagen kunden mottar varen. For å bruke angreretten må kunden gi ei tydeleg melding til nettbutikken før fristen går ut.
2. Vilkår for retur
For at ein retur skal godkjennast, må:
- Produktet vere i vesentleg same stand og mengde som ved mottak.
- Original emballasje, merkelappar og tilbehør følgje med, dersom dette finst.
- Produktet ikkje ha vore brukt utover det som er nødvendig for å fastslå funksjon eller eigenskapar.
Varer som ikkje kan returnerast av hygieniske eller praktiske årsaker (t.d. opna kosmetikk, undertøy, spesialtilpassa varer) går fram av produktbeskrivelsen.
3. Meld retur
Kunden må registrere retur ved å:
- Fylle ut digitalt returskjema eller kontakte kundeservice.
- Oppgi ordrenummer, namn og årsak til retur (valfritt).
- Vente på returbekreftelse og instruksar.
4. Forsendelse av retur
- Kunden er ansvarleg for at vara blir forsvarleg pakka og sendt tilbake.
- Nettbutikken tilrår sporing på returforsendingar.
- Returadresse blir oppgitt i returbekreftelsen.
5. Returkostnader
- Ved angrerett betaler kunden fraktkostnad for returen, med mindre anna er avtalt.
- Ved reklamasjon (feil eller mangel) betaler nettbutikken returkostnadane.
6. Refundering
Når returen er mottatt og kontrollert, blir beløpet refundert innan 14 dagar via same betalingsmetode som kunden brukte.
Eventuell rabatt eller fraktkostnad frå originalordre kan bli trekt frå dersom angreretten gjer dette gjeldande.
7. Reklamasjon
Kunden har reklamasjonsrett i opptil 2 år (5 år for varer som er meinte å vare vesentleg lenger) i tråd med forbrukarkjøpslova.
Ved godkjent reklamasjon tilbyr nettbutikken:
- reparasjon
- omlevering
- prisavslag
- eller heving av kjøpet
8. Unntak
Følgjande varer kan ikkje returnerast:
- Produkter laga etter kundens spesifikasjonar
- Hygieniske varer med broten forsegling
- Digitale produkt som er levert og lasta ned